Теми статті: батькам, вчителям, директорам, інтегроване навчання, інформатика, НУШ, пілотні класи, початкова освіта
28 Листопада 2019
2 834
0
З’явилася тема “Моделі” з інформатики для 3-го пілотного класу, яка синхронізується із темою на грудень курсу “Я досліджую світ”.
Вона доступна за цим посиланням.
У цій темі пропонують досліджувати моделі, зокрема такі, що потребують (електро)енергії або описують її отримання.
Як створюють роботів?
У цій темі розглядаються істинні та хибні висловлювання, способи позначення істини та хибності, зокрема під час заповнення таблиці.
Також пропонують проєкт створення так званої паперової схеми “Світлячок” (у 2 класі була схожа діяльність в темі “Ідеї-винаходи-відкриття”). Лампочка увімкнена/вимкнена позначає істину чи хибність – можна кодувати різні повідомлення за допомогою створеного “пристрою”.
Шаблон можна завантажити тут (кнопка Click Here to Download the Lightning Bug Paper Circuits Printable Template, потрібно вказати свою електронну скриньку та ім’я).
3_4_1 Істинні й хибні висловлюванняЗавантажити документ можна за цим посиланням.
Також за цим посиланням можна знайти вправу про істині та хибні висловлювання.
Як працюють роботи?
На цьому занятті докладно розглядаємо середовище Scratch, його складові, експериментуємо з блоками руху та зміни вигляду. Для прикладу пропонують проєкт, який моделює схід та захід Сонця. Може бути доцільно починати роботу із заготовки, в якій вже є спрайти Сонця, хмаринки, каменя та відповідні фони для сцени (у тому разі, якщо учні ще не мали достатнього досвіду роботи раніше) – варто орієнтуватись на рівень навичок конкретного класу.
Роботу в середовищі Scratch не варто виконувати за чіткою інструкцією – необхідно надавати простір для експериментів, досліджень, власних відкриттів, помилок та знахідок учнів. Проте, звичайно, на початкових етапах роботи варто продемонструвати основні можливості, показати відповідні приклади, прокоментувати їх принцип роботи.
3_4_2 Середовища програмування для дітейЗавантажити документ можна за цим посиланням.
Також за цим посиланням можна знайти заготовку Scratch-проєкту.
Чи можуть роботи і програми замінити людей?
Переглянувши кілька моделей, які зображають роботу різних пристроїв/механізмів/роботів/винаходів, можна обговорити, які саме дії людей вони можуть замінити і які – (поки що?) ні; чим перегляд віртуальної моделі відрізняється (є кращим чи гіршим) від оригіналу?
Роботи Dash та Dot (актуальні перші 3 хвилини відео)
За цим посиланням – розділ “Як це працює” у програмі Mozabook. Можна використовувати з інтерактивними поверхнями (дошками, панелями) або на комп’ютері. Безкоштовний обліковий запис дає змогу відкривати 5 моделей щотижня.
Тут ви знайдете серію відео “Світ чекає на відкриття”.
3-D моделі споруд та будівель – тут та тут:
За цим посиланням – віртуальні подорожі від Google.
На початку грудня щороку відбувається всесвітня акція Година коду, вас запрошують долучатись зі своїми учнями – детально тут.
Окрім того, для третього класу радять завдання з персонажами Майнкрафт. Це також гарна нагода поговорити про захоплення учнів і те, чим вони полюбляють займатись на комп’ютері, планшеті і поза цифровим світом.
Усі матеріали взяті тут.
Дивіться також “Модельну програму з інформатики для 3-го класу НУШ (+дві теми)” та тему “Алгоритм” з інформатики для 3-го класу
“Нова українська школа”
Титульне фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos
Обговорення