Безкоштовний онлайн-курс розроблений на базі матеріалів Комерційної служби США, найкращих українських та міжнародних практик ведення експортної діяльності і розвитку глобального бізнесу. Великий масив систематизованого матеріалу подається в концентрованій формі – оптимальний формат для зайнятих людей. Час навчання ви обираєте для себе самостійно – у межах визначеного часового проміжку. Ключова ціль – дати українським компаніям розуміння того, як необхідно налагоджувати системний експорт і будувати безпрограшні міжнародні стратегії. Навчання змінить ваше розуміння експортної діяльності і, цілком можливо, підходи до ведення бізнесу!
ПРОГРАМА ТА ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Модуль 1. Основа
-
- 1.1. Чи можуть МСП експортувати? Помилки МСП в експорті
- 1.2. Експортна готовність
- 1.3. Дослідження ринку (2 частини)
- 1.4. Експортна стратегія та експортний план
- 1.5. Ціноутворення, ціна та умови продажу
- 1.6. Відповіді на бізнес-запити
- 1.7. Методи платежу
- 1.8. Підготовка товару до експорту, вибір експедитора
- 1.9. Фінансування експортних операцій
- 1.10. Продаж за кордон та післяпродажне обслуговування
- 1.11. Інтерв’ю: Тетяна Абрамова, директор Дому моди “RITO” (історія успіху й рух вперед)
Модуль 2. Експортні бізнес-моделі
-
- 2.1. Прямий і непрямий експорт, посередники
- 2.2. Комбіновані методи експорту (2 частини)
- 2.3. Експорт під власною маркою роздрібних торгівців
- 2.4. Торгівля через європейські роздрібні мережі: як увійти в контакт
- 2.5. Підбір команди для експорту. Укладання експортних контрактів
Модуль 3. Пошук партнера, бізнес онлайн, виставки
-
- 3.1. Передумови для успішного пошуку та перевірка потенційних партнерів в ЄС
- 3.2. Оцінка партнера. Зниження “українських” ризиків для експорту
- 3.3. Ведення бізнесу онлайн. Вступ
- 3.4. Ведення бізнесу онлайн. Веб-сайт
- 3.5. Ведення бізнесу онлайн. Соціальні мережі
- 3.6. Ведення бізнесу онлайн. Використання платформ електронної торгівлі
- 3.7. Ефективна участь у виставках
Модуль 4. Маркетинг, брендинг, етика, бізнес-культура
-
- 4.1. Творчий підхід до маркетингу та створення нових смислів
- 4.2. Брендинг, адаптація бренду до іноземного ринку
- 4.3. Бізнес-етика, культура та психологія в експорті (2 частини)
- 4.4. Інтерв’ю: Микола Скиба, експерт “Українського інституту майбутнього” (UIF), засновник “Агенції культурних стратегій” (культурні фактори і культурні стратегії в експорті)
- 4.5. Елементи планування ділової подорожі
- 4.6. Інтерв’ю: Володимир Цвілий, співвласник компанії “Завод сільгоспмашин”, Дніпропетровська область (екскурсія до успішної компанії-експортера)
Джерело: courses.ed-era.com
Обговорення