Теми статті: батькам, вчителям, директорам, інтегроване навчання, література, математика, початкова освіта, українська мова
18 Листопада 2019
5 225
0
Інтегровані уроки до теми “День пам’яті жертв Голодомору” для 3 класу створили у 2005 році.
Авторки матеріалів: Оксана А. Винницька-Юсипович та Ліда Хоршунова.
Уроки взяті зі сайту проєкту “Лицем до дитини”.
Дивіться також матеріали “Лицем до дитини” для першого інтегрованого тижня у 1 класі та для інтегрованих уроків до теми “Яблуко”
В одноденній темі “День пам’яті жертв Голодомору 1932-33” інтегруються предмети “Українська мова”, “Читання”, “Математика”, “Я і Україна” та “Художня праця”.
Holodomor-2005-gr3-1Завантажити документ можна за цим посиланням.
“Мозковий штурм” – фронтальний вид діяльності, який відповідає навчальним цілям загально-навчальних вмінь:
“Скільки вмирало з голоду?” – фронтальний вид діяльності, який відповідає навчальним цілям предметів “Математика” та “Я і Україна”:
“Голод моїми очима” – індивідуальний вид діяльності, який відповідає навчальним цілям предмету “Художня праця”:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
“Не забудь” – вірш Катерини Перелісної. Вірш пропонують використати, як денний вірш.
“1933” – вірш Зої Когут написаний у 1983 році, у 50-ту річницю Голодомору.
“Легенда про колоски” – оповідання Віри Вовк про події під час Голодомору очима дівчинки, яка зустрічає Божу Матір.
Пресове повідомлення Київської міської організації Товариства “Меморіал” ім. В. Стуса від 10 лютого 2005 року про створення у Києві Музею Голодомору.
Слово пані Катерини Ющенко, дружини Президента України на церемонії вшанування пам’яті жертв Голодомору 10 жовтня 2005 року в Чикаго, США.
Holodomor-2005-gr3-3Завантажити документ можна за цим посиланням.
Роздатковий матеріал для фронтального виду діяльності “Скільки вмирало з голоду?” (“Математика”, “Я і Україна”).
Holodomor-2005-gr3-4Завантажити документ можна за цим посиланням.
Титульне фото: автор – chekman1, Depositphotos
“Нова українська школа”
Обговорення