1 032
0
Міністерство охорони здоров’я та Міністерство освіти і науки розроблять концепцію та законодавство для шкіл при лікарнях.
Про це йшлося під час засідання робочої групи у МОН з питань створення передумов для навчання учнів, які тимчасово перебувають на лікуванні в закладах охорони здоров’я, повідомили на сайті МОН.
“Передусім наше головне і важливе завдання – створити усі необхідні умови, щоб діти, які тимчасово не відвідують заклади освіти через хвороби, змогли продовжувати навчатися. Саме тому ми спільно з МОЗ та представниками громадської організації “Small heart with art” починаємо розробляти концепцію та усю необхідну законодавчу базу, щоб якнайшвидше запустити цей процес“, – зазначила генеральна директорка директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.
Для цього необхідно визначити заклади охорони здоров’я, де створять школи, розробити відповідні документи та санітарні норми, підготувати вчителів тощо.
Вона додала, що Україна враховуватиме досвід Фінляндії, де заклади освіти при дитячих лікарнях існують вже 100 років.
Також на зустрічі був директор однієї з таких фінських шкіл Аско Пераніемі. Він розповів, що, відповідно до законів держави, кожна велика лікарня повинна мати школу. Наприклад, у його школі є 8 вчителів на повній ставці, 3 – на частковій, 4 асистенти, медсестра, психолог, секретар, він та його заступник.
Окрім того, в повідомленні зазначається, що зараз в Україні функціонують лише поодинокі класи при лікарнях, зокрема, в “Охматдиті” Києва та Львова. У таких класах до дитини приходять вчителі зі школ, за якими вони закріплені. У деяких лікарнях учні мають табелі успішності, за якими після виписки продовжують навчання у звичайній школі.
Нагадаємо, МОН затвердило примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках.
Фото: автор – blueringmedia, Depositphotos
Обговорення