776
0
Причиною поганих навчальних досягнень учнів-емігрантів зазвичай є погане соціально-економічне становище.
Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.
“Концентрація учнів-іммігрантів у школі або в класі не завжди впливає на навчальні досягнення учнів. Проте концентрація в школі несприятливих соціально-економічних передумов для навчання учнів виразно корелює з їхніми низькими результатами навчання.
Отже, перший крок, який країнам слід зробити на шляху до сприяння успішнішій інтеграції учнів-іммігрантів у школи й, у кінцевому підсумку, у суспільство, – це зниження концентрації несприятливих передумов для навчання учнів у школах”, – зазначають у дослідженні.
Детальніше можна прочитати у документі нижче.
PISA_in-focus_22Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, в Україні вийшов переклад книги розробника і куратора дослідження якості освіти PISA Андреаса Шляйхера “Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття”.
Цього року Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.
Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.
Фото: сайт PISA Ukraine
Обговорення