1 434
0
Країни, в яких багатьох учнів залишають на другий рік, відраховують та переводять в іншу школу, показують нижні результати тестів PISA.
Про це йдеться у звіті фахівців проекту, передають на сайті “PISA Україна”.
“Учасники тестування отримують нижчі результати PISA в тих країнах, де багатьох учнів залишають на другий рік. До того ж, у цих країнах соціально-економічні передумови для навчання сильніше впливають на навчальні досягнення учнів. Такі ж низькі результати отримують і учні тих країн, де поширеною практикою є відрахування зі школи учнів, які не встигають або недисципліновані“, – зазначено у звіті.
Також залишати багатьох учнів на другий рік потребує значних фінансових затрат.
“У країнах, де відрахування учнів відбувається нечасто, натомість застосовуються інші практики для організації роботи з тими, кому важко дається навчання. Наприклад, це може бути надання навчальним закладам більшої автономії у розробці навчальних програм і системи оцінювання навчальних досягнень учнів“, – наголошують фахівці PISA.
Детальніше читайте у звіті нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, Український центр оцінювання якості освіти підготував посібники “PISA: читацька грамотність“, “PISA: природничо-наукова грамотність“ та “PISA: математична грамотність“.
Цього року тестування PISA в Україні проведуть з 15 квітня до 30 травня. У 2018 році провідною галуззю для оцінювання буде читацька грамотність.
Також тестування PISA у 2018 році включатиме розділ “глобальна компетентність”, який перевірятиме уміння учнів зрозуміти та оцінити різні погляди на світ.
Дослідження PISA за 2006 та 2009 роки показали, що учні, які мають несприятливі передумови для навчання, не приречені показувати низькі результати.
Читайте також переклади тез досліджень PISA “Як булінг впливає на рівень навчання”, “Як оплачувана робота впливає на успішність дітей у школі” та “Як заняття спортом впливають на успішність дітей у школі”.
Фото: pexels.com
Обговорення