Теми статті: батькам, вчителям, інтегроване навчання, математика, НУШ, початкова освіта, трудове навчання, українська мова
28 Серпня 2019
4 657
0
Проект “Лицем до дитини” розпочав викладати у відкритий доступ інтегровані та змістовно-модульні програми. Матеріали, розроблені проектом, відповідають новому Держстандарту початкової освіти. Відповідно їх можна використовувати для навчання учнів НУШ.
Дивіться також матеріали “Лицем до дитини” для першого інтегрованого тижня у 1 класі
Тут ми подаємо матеріали для інтегрованих уроків на тему “Яблуко”, а також описи до них, взяті зі сайту проекту.
У темі “Яблуко” інтегруються предмети “Українська мова”, “Математика”, “Я і Україна”, “Образотворче мистецтво” і “Трудове навчання”.
Основні поняття та ідеї, представлені для осмислення під час інтегрованої теми:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
“Мозковий штурм” – фронтальний вид діяльності проводиться в перший день теми й відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь:
“Яблука” – фронтальний вид діяльності проводиться відразу після проведення фронтальної діяльності “Мозковий штурм” і відповідає навчальним цілям предмету “Українська мова”:
“Наш експеримент” – фронтальний вид діяльності проводиться після екскурсії на базар (або в крамницю де продають яблука) й відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь:
“Наша екскурсія на базар” – фронтальний вид діяльності, який відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь:
“Наша екскурсія на базар” – груповий вид діяльності, який відповідає навчальним цілям предмету “Українська мова”:
“Плаває, тоне” – вид діяльності парами, який відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь та предмету “Математика”:
“Великі та малі яблука” – вид діяльності парами, який відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь та предмету “Математика”:
“Скільки зерняток?” – вид діяльності парами, який відповідає навчальним цілям загально-навчальних умінь та предмету “Математика”:
Куточки (центри) діяльності – це індивідуальні види діяльності, які розвивають наступні вміння:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Вірші “Покотились яблучка” (Іроїда Винницька) та “Яблучка” (Леся Храплива) призначені для читання “ехом” та “відлунням”.
Вірші “Яблука доспіли” (Микола Воробйов), “Раз, два, три, чотири, п’ять” та “Спекла мама пиріжок” (усна народна творчість) рекомендується подавати у формі гри “Пальчиковий театр”. Вірш “Пісня з рухами” – додатковий “Пальчиковий театр” до музики.
Казки “Добрий дядечко Яків” (невідомий автор), “Казка про яблуко” (Марина Бєловата Н. Процун), і “Яблуко в осінньому саду” (Василь Сухомлинський) призначені для зачитування учителькою/-лем уголос і сприймання учнями на слух. Вчителька читає тексти вголос, а учні, зручно розмістившись на килимку, подушках чи рушничках, сидять на підлозі і слухають розповідь.
Додатково на розсуд вчительки подаються тексти:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Карточки діяльності, на яких діти парами обговорюють та записують завдання, пишуть розповідь (оповідання), читають тексти-вірші, пишуть казку про яблуко “зачарованим почерком”.
Osinni-jabluka-2002-2004-1kl-4Завантажити документ можна за цим посиланням.
Книжечки легкого читання призначені для уроків української мови (читання) для самостійного читання учнями. Не передбачається, щоб кожна дитина отримала примірник кожної книжки. Пропонуємо роздрукувати 5 примірників книжечки на клас.
Запропоновані книжечки легкого читання роздруковуються на аркушах А4 та, зігнувши і скріпивши, пропонуються під час різних видів діяльності.
“Лічилочка” (авторка – Наталя Забіла, ілюстратор – Едвард Козак) надрукована була в дитячому журналі Веселка.
“Різні яблука” підготувала Ліда Хоршунова за поняттями та ідеями:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Osinni-jabluka-2002-2004-1kl-6Завантажити документ можна за цим посиланням.
Книжечка-саморобка або замінює учнівський зошит. Використовуючи книжчечку-саморобку учень стає співавтором. Така робота проводиться в школі, а не вдома.
Формат книжечки передбачає можливість роздрукувати її на папері розміру А4, зігнути, скріпити й використати в класі. Технологія навчання сприяє природному розвитку дитини й заохочує до творчості.
Для цієї теми пропонується “Моя перша книжечка про яблуко”, яку підготували Ірина Гурка, Наталя Кириленко та Ольга Зелінська для розвитку загальнопізнавальних навчальних критеріїв:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Матеріали для впровадження інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання у початковій школі на тему “Яблуко” для 1 класу виготовлені у 2002-2004 роками.
Автори: Оксана Гаркало (СШ №2, с. Зимна Вода, Львівська область), Галина Грибик (ПШ св. Софії, Львів), Ірина Гурка (СШ №64, Львів), Оля Дида (ПШ св. Софії, Львів), Ольгя Зелінська (СШ №73, Львів), Наталя Кириленко (ДНЗ №105, Львів), Ліда Хоршунова (ПШ “Джерельце”, Львів), Тетяна Шевців (ПШ “Джерельце”, Львів), Оксана А. Винницька-Юсипович.
“Нова українська школа”
Титульне фото: автор – Observer, Depositphotos
Обговорення