Напишіть нам

Всі теми

Квест як форма навчання вдома

Однією з навчальних концепцій НУШ є інтерактивне навчання. І якщо у класах цю методику активно впроваджують і підтримують, то як бути з дистанційними уроками?

Проєкт “Дружня школа” пропонує розглянути квести як ефективну форму навчання вдома і підкажемо, як їх організувати без перевертання домівки догори дригом.

ЩО ТАКЕ КВЕСТ

Квест – це гра, під час якої потрібно знайти вирішення для загадок і виконати низку завдань, щоб досягти мети. Цей формат занять дозволяє актуалізувати навчальний матеріал, потренувати логічне мислення, швидкість реакції та ввімкнути в дітях азарт дослідників і відкривачів.

Основні характеристики: обмежений час на виконання завдань різного типу і складності, чітка мета, визначена тематика, командна робота.

Якщо ваша дитина любить комп’ютерні ігри, то це слово “квест” для неї точно не нове.

ЯКІ БУВАЮТЬ КВЕСТИ

Escape room – коли потрібно за певний час виконати низку завдань, щоб вийти з кімнати.

Квест у реальності – коли події розгортаються в реальному світі, немає просторових обмежень (або вони дуже умовні). Різновид – квест-перформанс, коли, крім гравців, є актори-персонажі, які допомагають краще зануритись в атмосферу та цікавіше відіграти сюжет і розкрити тематику.

WEB-квест – коли всі взаємодії між учасниками переносяться у віртуальний простір.

Як бачите, щоб організувати квест, не треба багато простору (хоч з біганиною куди веселіше). Досить однієї кімнати чи ноутбука і гарної підготовки.

ЯК ЗРОБИТИ КВЕСТ

Під час дистанційного навчання вчитель може організовувати вебквести. Він/вона може складати їх самостійно – ось перелік платформ, на яких це можна зробити: LearningApps (для дидактичних ігор), Kahoot, Socrative, ClassMarker, Plickers підійдуть для тестових квестів. Також можна скористатись квестами, які вже розробили інші колеги, їх легко знайти в мережі.

Якщо є час і бажання – можна в кооперації з батьками організувати квест у кімнаті/квартирі. Подумайте, яка тематика буде цікава зараз учням та який матеріал хочете через неї донести. Розробіть ряд завдань та вплетіть їх у невелику історію.

Наприклад, скористайтесь форматом Escape room і скажіть, що кімната навколо – загадкова фортеця. А її найбільше чудо (нехай це буде пакет смаколиків) – у скарбниці (тумбочці, яка закривається на ключ). Щоб знайти скарбницю, потрібно розв’язати ряд прикладів і виконати завдання.

Складність такого формату полягає у тісній взаємодії з батьками – приклади і завдання мають бути універсальними, щоб пасувати до різних приміщень. І досить простими для втілення – усе ж, у режимі карантину ресурси обмежені. Проте ігрова форма додасть мотивації до виконання навчальних завдань.

Використані джерела:

  • ТЕХНОЛОГІЯ “WEB-КВЕСТ” ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ, dspace.pnpu.edu.ua;
  • webquest.org;
  • Using Webquest to Support Learning with Technology in Higher Education, researchgate.net;
  • The Learning Power of WebQuests, tommarch.com.

Тетяна Павліченко, журналістка проєкту “Дружня школа”, спеціально для “Нової української школи”

Титульне фото:автор – kreatikar, Pixabay

Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційний погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Матеріали за темою

Обговорення