Напишіть нам

Всі теми

Інклюзія в 50-й школі Києва у фотографіях

Нещодавно ми опублікували дві статті про 50-ту школу в Києві. Тут принципово не називають діагнозів учнів. Кажуть, усі учні – однакові.

Чимало фотографій не увійшли в ті публікації, тож ми вирішили зробити окрему добірку.

Усе почалось у 2016 році. Зараз у цій школі 10 інклюзивних класів та 15 дітей з особливими освітніми потребами. Тут є сенсорна та корекційна кімнати, а також кабінет психолога. У закладі працюють дефектолог, логопед та психолог.

Так виглядає басейн із кульками в сенсорній кімнаті. Така кімната потрібна, аби дитина могла заспокоїтись. До речі, в цій школі сенсорна кімната відкрита для всіх дітей, а не тільки тих, які мають особливі освітні потреби.

Це – зоряне небо в сенсорній кімнаті. Біля нього стоїть Нана.

У цій кімнаті є безліч усього. Різноманітні пристосування потрібні для розвитку і заспокоєння.

Нана біжить повз гірлянди. Дівчині, яка не любить шум, тут подобається. Асистент учителя забирає її сюди під час перерви. Одночасно тут можуть бути не більше 3 людей.

Це кабінет корекційних занять. Тут займаються діти, яким потрібна допомога у фізичному розвитку. Кабінетом завідує пан Сергій – корекційний педагог, реабілітолог і вчитель фізкультури.

Вправа на балансування.

Реабілітолог розповідає, що в цій кімнаті розвивають координаційні рухи, дрібну і загальну моторику. Коли дитина приходить не в настрої, педагог з учнем можуть просто покидати одне одному м’ячика або поговорити. Також можна повисіти на шведській стінці або піти разом з учителем до спортивної зали.

Це – балансир. Він розвиває концентрацію уваги та вміння балансувати.

У цій школі практикують піскотерапію. Вона не тільки допомагає учням заспокоїтись, а й розвиває дрібну моторику.

“Нова українська школа”

Усі фото: Дмитро Ларін

Матеріал підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.

Читайте також наші репортажі з цієї школи:

Матеріали за темою

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.