Напишіть нам

Всі теми

До уваги вчителів! Методичні рекомендації викладання в 4-х пілотних класах

Міністерство освіти і науки видало методичні рекомендації з організації освітнього процесу в 4-х пілотних класах.

Якщо у класі більше 27 учнів, він ділиться на групи для вивчення іноземної та української мов. Для вивчення інформатики класи діляться на дві групи, в яких має бути не менше ніж по 8 учнів.

Для вивчення інтегрованих курсів пропонують таку послідовність тем:

  1. Подорожуємо і відкриваємо світ;
  2. Машина часу;
  3. Чарівні перетворення;
  4. Факти і таємниці;
  5. Світ невидимий;
  6. Світ невідомий;
  7. Як це влаштовано і як це працює?
  8. Енергія;
  9. Можливості людини.

“Учителі можуть змінювати запропонований перелік тем або послідовність їхнього опрацювання з огляду на особливості перебігу освітнього процесу, навчальні потреби класу та запити учнів”, – зазначають у міністерстві.

Вчителям радять поступово виявляти прогалини в знаннях учнів, які очікувано сформувались через вимушене дистанційне навчання під час карантину в кінці минулого навчального року. Виявляти прогалини радять в межах формувального оцінювання, а також через планові тематичні діагностичні роботи. Кількість і зміст таких робіт визначає вчитель так, щоб уникнути емоційного перевантаження учнів.

З огляду на результати моніторингового дослідження початкової школи, вчителям радять:

  • збільшити кількість завдань, які передбачають проведення спостереження та експериментів;
  • надавати більше уваги опрацюванню інформаційних текстів, читанню карт, планів, діаграм, таблиць, дослідженню моделей геометричних об’єктів, створенню об’єктів із різних матеріалів.

“Для цього доцільно, за можливості, відмовитися від тексту на слайдах презентацій. які зазвичай готують учителі до уроків.

Рекомендуємо надавати перевагу зрозумілим ілюстраціям, схемам із текстовими підписами, графікам, діаграмам, інформаційним таблицям, інтерактивному сторітелінгу, зміст яких потрібно обговорювати з учнями”, зазначено в рекомендаціях.

Читайте також “НУШ краща? Що показало дослідження третьокласників”
та “Які проблеми у впровадженні НУШ і як їх розв’язувати. Головне з дослідження”

У МОН наголошують на важливості перерозподілу часу для різних видів групової роботи “адже нехтування такими форматами може негативно вплинути на формування наскрізних умінь”.

Дивіться також “Формувальне, підсумкове та ДПА – методичні рекомендації оцінювання 4-ті пілотних класів”

Переглянути рекомендації повністю можна в документі нижче:

1_9-502

Завантажити документ

Інші матеріали для пілотних класів:

“Нова українська школа”

Титульне фото: автор – Andrew282, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber, а також Telegram для учнів

Матеріали за темою

Обговорення