Теми статті: батькам, вчителям, директорам, дружня школа, навчаємось разом, НУШ, освітній простір
31 Грудня 2019
9 814
0
Стіни пофарбовані в усі кольори веселки, яскраві плакати в кожному куточку, іграшки на всіх полицях, до того ж – роботами учнів заклеєні всі стіни. Саме так дехто бачить ідеальний простір для дитячого навчання. Чи насправді такий вибух кольорів допомагає створити мотивувальний освітній простір – розбиралася журналістка проєкту “Дружня школа”.
У 2019 році видано інформаційний посібник Новий освітній простір, який ви можете завантажити за цим посиланням. У ньому експертно описано, як створити зручне, інклюзивное, безбар’єрне середовища. Саме таке, яким має бути шкільний простір відповідно до концепції НУШ. Окремий розділ присвячено колористиці. Прості правила допоможуть створити умови для навчання з огляду на вікові особливості (для створення початкової, базової та старшої школи).
Дітям 7-11 років складно концентрувати увагу. Яскраві кольори і безліч елементів цьому не сприяють. Експерт з предметно-просторового планування, доцент Київського національного університету технологій і дизайну Данило Косенко підкреслює, що в оформленні шкільного простору варто відмовитись від візуально агресивних елементів, кольорів та деталей, що спотворюють структуру простору й тим самим дезорієнтують школярів.
Олександра Дмитренко, журналістка проєкту “Дружня школа”, спеціально для “Нової української школи”
Титульне фото: автор – pressmaster, Depositphotos
Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційни погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Обговорення