Напишіть нам

Всі теми

20 Травня 2019

МОН запропонувало новий порядок організації інклюзивного навчання

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення новий порядок організації інклюзивного навчання в школах.

Проект постанови уряду, покликаний замінити аналогічний з 2011 року, опублікували на сайті МОН.

Нова редакція спрямована на вдосконалення механізми організації інклюзивної навчання учнів з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту, надає додаткові можливості для дотримання прав осіб з особливими освітніми потребами на освіту, – зазначили в міністерстві.

За проектом, рішення про утворення інклюзивного класу ухвалює директор школи. Він має приймати на навчання дитину з особливими освітніми потребами після заяви її батьків чи інших законних представників.

Після цього керівник закладу або заступник з навчально-виховної роботи невідкладно формує команду психолого-педагогічного супроводу.

Детальніше читайте у документі нижче.

u-shkolakh-inklyuziya-13-05-2019

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 31 травня на nabochenko@mon.gov.ua.

Нагадаємо, МОН дало вимоги до підручників для дітей з особливими освітніми потребами.

Читайте також наш матеріал “Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ” та дивіться наші інфографіки “Пам’ятка для батьків про інклюзію: на що мають право та як подати документи на навчання”“Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК” та “Як фінансується інклюзивна освіта”.

Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.