1 481
0
Центр інноваційної освіти Про.Світ дізнався у директорів, як вони ставляться до управлінської та фінансової автономій і педагогічної свободи.
Дослідження доступне на сайті організації.
“Ми не узагальнюємо результатів до усіх директорів у країні. Радше прагнемо зрозуміти певні погляди, які зараз присутні серед частини директорів”, – зазначили автори дослідження.
99% опитаних вказали, що знають про управлінську, фінансову автономії та педагогічну свободу; 63% знають, що потрібно зробити для впровадження фінансової автономії; 78% знають, що можна робити в межах управлінської автономії; 92% погодилися, що вчителі знають про педагогічну свободу.
57% визнають, що педагогічна свобода є важливою для покращення уроків; 14% повністю погоджуються; 16% зазначили, що їм важко відповісти; 7% та 6% вказали, що не погоджуються або повністю не погоджуються відповідно.
Окрім цього, 83% стверджують, що допомагають вчителям скористатися педагогічною свободою (повністю чи частково погодилися із твердження), а 81% згоден, що управлінська автономія посилює ефективність роботи школи.
Детальніше читайте за цим посиланням.
Участь у дослідженні взяли 578 людей; серед респондентів 90% – це директори із середнім стажем на посаді дев’ять років. 49% респондентів працюють у селі, 47% – у місті, решта – у селищах міського типу, інше.
Нагадаємо, батьків і вчителів запрошують взяти участь у дослідженні про співпрацю в школі.
Читайте також наш матеріал “Говорити з батьками. Польський досвід педагогіки партнерства”.
Фото: Pixabay
Обговорення