1 742
0
Учителі схильні ставити вищі оцінки дівчатам та учням зі сприятливими соціально-економічними передумовами до навчання.
Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.
“За даними PISA, учителі зазвичай ставлять вищі оцінки дівчатам й учням зі сприятливими соціально-економічними передумовами для навчання. Ця тенденція спостерігається навіть тоді, коли їхні результати навчання й показники ставлення до навчання нижчі, ніж у хлопців й учнів з несприятливими передумовами для навчання”, – йдеться в дослідженні.
Така тенденція, зазначають дослідники, може мати тривалі та далекосяжні наслідки. По-перше, учні формують свої освітні очікування залежно від оцінок, які отримують у школі. По-друге, шкільні оцінки впливають на відбір школярів для подальшого навчання за академічними програмами та на вступ до вишів.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитись у документі нижче.
PISA_in_focus_26Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, в Україні вийшов переклад книги розробника і куратора дослідження якості освіти PISA Андреаса Шляйхера “Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття”.
Цього року Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.
Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.
Фото: автор – mohamed_hassan, Pixabay
Обговорення