2 811
0
За освітанні 10 років якість викладання в українських школах не погіршилась і не покращилась.
Про це пише в своїй колонці радник міністерки освіти і науки та член Національної команди експертів з реформування вищої освіти Володимир Бахрушин на основі порівняння результатів ЗНО за 2008, 2014 та 2018 роки.
“Базові знання випускників українських шкіл істотно не погіршилися і не покращилися за останні 10 років. На жаль, вони залишаються значно нижчими за бажаний рівень. Це є не наслідком реформування освіти, яке лише починається, а однією з головних причин, що зумовили необхідність її реформування”, – переконаний Бахрушин.
Він також пише, що від початку запровадження ЗНО є багато учасників тестувань, які показують погані результати з математики.
“Водночас, поступово зростає частка тих, хто має результати не дуже високі, але вище середнього рівня. Це не можна однозначно інтерпретувати як підвищення якості математичної освіти.
Можуть бути й інші причини – наприклад, зменшення (за рахунок гірше підготовлених) частки абітурієнтів, які обирають математику для складання ЗНО, зміна розподілу тестових завдань за рівнем складності тощо. Але принаймні немає підстав говорити про погіршення якості освіти в останні роки”, – пояснює радник міністерки оствіти.
Читайте також колонку повністю за цим посиланням.
Нагадаємо, міністерка освіти і науки Лілія Гриневич занепокоєна тим, що хороша математична освіта не є доступною для загалу.
“Нова уркаїнська школа”
Фото: автор – EvgeniT, Pixabay
Обговорення