Напишіть нам

Всі теми

17 Червня 2020

Як організувати психолого-педагогічний консиліум – рекомендації МОН

Міністерство освіти і науки дало рекомендації, як організувати психолого-педагогічний консиліум для уточнення, підтвердження чи зміни висновку інклюзивно-ресурсного центру.

Про це йдеться в листі №1/9-328 від 16 червня, повідомили на сайті МОН.

Батьки чи законні представники дитини, які не згодні з висновком про комплексну оцінку розвитку дитини, мають право на проведення повторної оцінки в будь-якому іншому ІРЦ. Впродовж місяця вони можуть звернутись до місцевого органу управління освітою для організації психолого-педагогічного консиліуму.

Для цього необхідно подати такі документи:

  • заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
  • копії документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
  • копія висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (за наявності).

Упродовж місяця з дати звернення батьків має бути створено консиліум. Для забезпечення неупередженості до консиліуму запрошуються фахівці, які раніше не обстежували дитину. Батьки чи законні представники дитини можуть бути присутніми під час консиліуму, а також пропонувати до його складу фахівців.

Методичні рекомендації щодо організації консиліуму дивіться у документі нижче:

5ee8e9c9729ec505677245

Завантажити документ

Нагадаємо, триває громадське обговорення порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти.

Титульне фото: автор – AndrewLozovyi, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.