Напишіть нам

Всі теми

22 Січня 2019

Учителям та їхнім асистентам не обов’язково мати спецосвіту – експертка МОН

Законодавство не вимагає від вчителів та їхніх асистентів мати спеціальну освіту для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Про це “Новій українській школі” розповіла керівниця експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН Наталя Байтемірова.

Експертка МОН зазначає, що необов’язковість спеціальної освіти дає можливість дітям з особливим освітніми потребами вчитися у будь-якому закладі.

“Керівник закладу загальної середньої освіти призначає на посади педагогічних та інших працівників, зокрема й асистентів вчителів. Обов’язковість спеціальної освіти для вчителя в інклюзивному класі обмежить можливість дитини з ООП отримати освіту. Але спеціальна освіта або кваліфікація бажана, особливо це стосується асистента вчителя”, – пояснила Байтемірова.

Вона додала, що для допомоги вчителям створюють мережу інклюзивно-ресурсних центрів, які консультуватимуть вчителів про навчання дітей з ОПП.

Також кожен педагог обов’язково проходить підвищення кваліфікації, на якому мають навчати роботи в інклюзивних класах.

Читайте також наш матеріал “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”.

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.