6 093
0
Законодавство не вимагає від вчителів та їхніх асистентів мати спеціальну освіту для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Про це “Новій українській школі” розповіла керівниця експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН Наталя Байтемірова.
Експертка МОН зазначає, що необов’язковість спеціальної освіти дає можливість дітям з особливим освітніми потребами вчитися у будь-якому закладі.
“Керівник закладу загальної середньої освіти призначає на посади педагогічних та інших працівників, зокрема й асистентів вчителів. Обов’язковість спеціальної освіти для вчителя в інклюзивному класі обмежить можливість дитини з ООП отримати освіту. Але спеціальна освіта або кваліфікація бажана, особливо це стосується асистента вчителя”, – пояснила Байтемірова.
Вона додала, що для допомоги вчителям створюють мережу інклюзивно-ресурсних центрів, які консультуватимуть вчителів про навчання дітей з ОПП.
Також кожен педагог обов’язково проходить підвищення кваліфікації, на якому мають навчати роботи в інклюзивних класах.
Читайте також наш матеріал “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”.
“Нова українська школа”
Фото: Pixabay
Обговорення