1 855
0
Для розвитку вміння розв’язувати життєві проблеми учням не достатньо вивчення базових шкільних дисциплін.
Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.
“У країнах та економіках, які мають найвищі результати PISA в галузі розв’язання проблем, учні не тільки вивчають навчальні програми, але й вчаться перетворювати проблеми реального життя в освітні можливості, креативно підходячи до пошуку розв’язків і цілеспрямовано надаючи їм обґрунтування поза контекстом навчання в закладі освіти”, – дійшли висновку дослідники.
Також результати тестування з розв’язання проблем показали, що вчителі й заклади освіти можуть сприяти розвитку здатності учнів чинити опір проблемам.
Високі оцінки з базових шкільних дисциплін не означають, що учень/учениця успішний/-на у розв’язуванні проблем.
“Серед учнів з аналогічними результатами в когнітивних тестуваннях PISA учні з Австралії, Бразилії, Італії, Японії, Кореї, Макао (Китай), Сербії, Англії (Великобританія) і США в середньому отримали значно вищі результати в тестуванні з розв’язання проблем, ніж учні інших країн”, – йдеться в дослідженні.
Детальніше дивіться у документі нижче.
PISA_in-focus_38Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, за дослідженням PISA, кращі результати з математики показують ті учні, які переконані – необхідно докладати зусиль.
У 2018 році Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.
Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.
Також в Україні вийшов переклад книги розробника і куратора дослідження якості освіти PISA Андреаса Шляйхера “Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття”.
Фото: PISA Ukraine
Обговорення