Напишіть нам

Всі теми

14 Листопада 2017

Учні з Криму та непідконтрольної частини Донбасу частіше обирають дистанційне навчання

Серед учнів молодших та старших класів з тимчасово непідконтрольних територій Донбасу та Криму зростає попит на дистанційну освіту в Україні.

Про це повідомляє “Урядовий портал”.

За статистикою департаментів освіти Донецької та Луганської областей, кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій Донбасу, які навчаються дистанційно/на екстернаті, зросла більш ніж на третину. У Луганській області з 487 учнів у 2015/2016 н.р. до 747 у 2016/2017н.р.; у Донецькій області  з 1 651 до 2 238 учнів“,  йдеться у повідомленні.

Перший заступник міністра освіти і науки Володимир Ковтунець запевнив, що міністерство хоче покращити спрощену систему вступу до вишів і ПТНЗ через освітні центри “Донбас-Україна” та “Крим-Україна”.

Спеціально створена комісія має визначити, якої реальної допомоги та підтримки потребують сьогодні переміщені університети, та запропонувати їм рішення проблемних питань“,  сказав Ковтунець.

Окрім того, на думку освітян з Луганської, Донецької і Херсонської областей, місцевих управлінь освіти та департаменту загальної середньої освіти МОН, дистанційна програма навчання потребує:

  • розробки і затвердження Положення про дистанційну освіту в середній школі (де передбачити навантаження і тарифікацію вчителів, які здійснюють дистанційне навчання, максимальну кількість учнів в класі тощо) та механізму контролю навантаження вчителя (зокрема, який здійснює екстернат)
  • корекції навчальних планів під потреби дистанційного навчання, запровадження в штатний розклад посади інженера-техніка, завуча, класного керівника, розробки механізму використання залишків освітньої субвенції на потреби дистанційного навчання
  • донесення інформацію на непідконтрольні та окуповані території про дистанційне навчання
  • збільшити кількість шкіл та класів, які здійснюють дистанційне навчання, тощо.

Також, на їхню думку, для покращення спрощеної системи вступу потрібно:

  • змінити терміни роботи освітніх центрів
  • запровадити підготовчі курси для абітурієнтів
  • розробити і запровадити державну цільову програму трансферу абітурієнтів від Контрольних пунктів в’їзду-виїзду до освітніх центрів
  • внести зміни до закону “Про вищу освіту” щодо розширення мережі освітнього центру “Крим-Україна”.

Зазначається, що цього року через освітні центри “Донбас-Україна” та “Крим-Україна” в українські виші вступило 1550 осіб, що на третину більше ніж торік.

Фото: автор – Mia Baker, Unsplash


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення