Напишіть нам

Всі теми

20 Серпня 2020

У столиці та на Київщині шукають школу, щоб допомогти їй із впровадженням інклюзії

ГО “Смарт освіта” шукає школу в Києві чи Київській області, яка впроваджує інклюзивне навчання, але потребує допомоги фасилітатора та експерта в розв’язанні проблем.

Якщо вашому закладу потрібна допомога, заповніть цю анкету.

Йдеться про допомогу впоратись із такими проблемами:

  • негативне ставлення та недовіра батьків до інклюзивного навчання;
  • конфлікти в класі між батьками;
  • конфлікти між учителем та асистентом учителя;
  • неготовність чи небажання батьків дитини, яка, можливо, має особливі освітні потреби звертатися до ІРЦ;
  • конфлікти серед учнів у інклюзивних класах;
  • неготовність чи небажання педколективу школи впроваджувати інклюзивне навчання;
  • брак чіткого розуміння основних обов’язків асистента вчителя;
  • інші труднощі чи конфлікти, які не окреслені тут.

У межах проєкту планують підтримати одну школу, де буде проаналізована конфліктна ситуація та знайдене рішення. Для пошуку рішення будуть залучені спеціалісти з роботи з дітьми з ООП, які можуть дати якісне та вичерпне пояснення тих чи інших ситуацій, особливостей поведінки дитини.

Також супровід обговорень здійснюватиме професійний фасилітатор з досвідом медіації конфліктів, методу “ненасильницького спілкування”, ведення діалогу”, – пояснюють в організації.

Зокрема, у закладі організують кілька зустрічей: з батьками, керівництвом, вчителями тощо.

“Формат зустрічей – інтерактивний, цікавий та мотивувальний, що дасть змогу відкритися, спільно знайти рішення та побачити потреби кожної сторони”, – переконують організатори.

Вимоги до школи:

  • готовність працювати у форматах діалогу, відкритого кола, обговорень, ігор;
  • відкритість адміністрації до проєкту і готовність до змін;
  • готовність керівництва школи до впровадження інклюзивного навчання;
  • готовність до кількох зустрічей протягом жовтня-грудня 2020 року.

Допомога школі надається в межах проєкту “Підтримка впровадження інклюзивного навчання в школах через портал НУШ: висвітлення теми раннього втручання та робота з шкільними конфліктами в інклюзивних класах”, який реалізує ГО “Смарт освіта” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

Фото: заняття з дрібної моторики у Клеванському ІРЦ на Рівненщині; автор – Антон Трофімчук

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber, а також Telegram для учнів


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.