5 470
2
У 2017/2018 навчальному році київські вчителі підвищуватимуть кваліфікацію за накопичувальною кредитно-модульною системою (ECTS).
Про це повідомила прес-служба Інституту післядипломної педагогічної освіти.
Повідомляється, що 50% від загальної кількості модулів педагоги зможуть обрати самостійно. Зокрема, навчання складатиметься з трьох частин: фахової (5 днів або 2,5 кредитів, очно), вибору (5 днів або 2,5 кредитів, очно-дистанційно та дистанційно) та творчої (випускної) роботи (1 кредит).
Фахова частина буде проходити у вигляді лекцій (академічних та вебінарів), семінарів (методичних, наукових, вебінарів), практичних занять (майстер-класів, аналізу педагогічної діяльності, тренінгів), дискусій (тематичних і панельних), а також конференцій (з обміну досвідом, підсумкових, наукових, інтернет-конференцій, психологічних тренінгів).
Рєструвати педагогів на фахову частину має завуч або інша відповідальна особа від навчального закладу. Потім через електронний кабінет або електронну пошту вчитель отримає направлення. Не зважаючи на терміни основної частини курсів, слухач зможе почати накопичувати освітні кредити у вільний час.
Вибіркова складова реалізовуватиметься шляхом вибору слухачами видів і форм діяльності: суспільно-гуманітарні науки, психолого-педагогічні науки, технології (ІКТ, проекти, презентації, фахові модулі), творча діяльність (вивчення досвіду, аналіз педагогічної діяльності, презентації, творчі майстерні, майстер-класи, авторські курси тощо), вебінари, модулі загальнокультурної компетентності, правова освіта, інклюзія, дистанційні модулі. Загалом для вільного вибору вчителям запропонують понад 500 семінарів.
На вибіркову частину вчитель реєструється сам, обираючи дату, час та форму навчання, після чого через сайт Інституту або e-maіl отримає запрошення.
Для складання творчої роботи слухач обиратиме тему та форму роботи. На її виконання дається 30 днів. Після проходження всіх трьох частин педагог отримає Свідоцтво про підвищення кваліфікації.
В Інституті післядипломної педагогічної освіти повідомили, що такий формат підвищення кваліфікації дозволить педагогам якнайменше відриватись від роботи, а також обирати індивідуальну освітню траєкторію.
Фото: автор – Spaces, Depositphotos
Обговорення