4 477
0
Моніторинг випускників початкової школи показав, що на формування математичної та читацької компетентностей найбільше впливають типи місцевості та школи.
Про це йдеться в четвертій частині звіту, опублікованій на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
“На середній бал випускників початкової школи із читання й математики найпосутніше впливають такі фактори, як середовище, де навчається учень, культурний і матеріальний статус його родини, зацікавленість і активність батьків у процесі навчання дитини, а також деякі індивідуальні характеристики самих учнів“, – йдеться у висновках.
Окрім того, дослідники зазначають, що вплив деяких факторів на формування читацької та математичної компетентностей не вдалося визначити. Наприклад, не вдалося виміряти, як і наскільки впливають вчительські практики й технології викладання, оскільки більшість педагогів використовує схожі методичні й дидактичні підходи.
Найбільше на результати навчання учнів впливають тип місцевості, де розташована школа, та тип самого закладу. Наповненість школи є менш впливовим чинником, але водночас його вплив істотний: в учнів, які навчаються в закладах із малою наповнюваністю, бали за підсумками тестування нижчі як із читання, так і з математики.
Детальніше читайте у документі нижче.
2019_ZVIT_MDYAPO_CHASTYNA-4_PEREDUMOVY_sajtЗвантажити документ можна за цим посиланням.
Читайте також наші матеріали “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики” та “Деякі результати моніторингового дослідження з читацької компетентності”.
Ілюстрація: УЦОЯО
Обговорення