Напишіть нам

Всі теми

24 Березня 2020

МОН розробило положення про психолого-педагогічний консиліум – громадське обговорення

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт примірного положення про психолого-педагогічний консиліум.

Про це повідомили на сайті МОН.

Психолого-педагогічний консиліум має скликатися, щоб вирішити конфлікти, які виникають під час комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

“Примірне положення розроблене з метою встановлення єдиного підходу до забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків (інших законних представників дитини) на проведення незалежної повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку”, – зазначили в МОН.

До складу консиліуму пропонують обов’язково включати:

  • представника ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;
  • фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, які не проводили первинну комплексну оцінку потреб дитини (не менше ніж один психолог інклюзивно-ресурсного центру, який має міжнародний сертифікат, що підтверджує право володіння комплектом методик для комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини).

Також до складу консиліуму пропонують включати інших фахівців – в залежності від ситуації, що розглядається.

Ознайомитись з проєктом можна у документі нижче.

obgovorennya

Завантажити документ

Пропозиції та зауваження до проєкту можна надсилати до 7 квітня на inclusion@mon.gov.ua.

Проходьте також наші тести на знання про інклюзивне навчання та інклюзивної мови

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.