961
0
Країни з високим результатом PISA рівномірно розподіляють ресурси між школами, не враховують соціально-економічні передумови учнів.
Про це йдеться в звіті PISA, опублікованому на сайті PISA.Україна.
“У країнах та економіках із високими результатами PISA ресурси зазвичай розподіляють між закладами освіти зі сприятливими й несприятливими соціально-економічними передумовами для навчання учнів рівномірно й справедливо.
Підтримка закладів освіти з несприятливими передумовами для навчання учнів не завжди означає, що їм надають велику кількість навчальних ресурсів. Швидше їх краще забезпечують людськими й матеріальними ресурсами високої якості”, – зазначено в досліжденні.
Детальніше дивіться у документі нижче.
PISA_in-focus_44Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, у 2018 році Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.
Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.
Читайте також “Дослідження PISA – це картинка, за якою не можна оцінити розвиток освіти в Україні – інтерв’ю з Вадимом Карандієм”
24 липня Український центр оцінювання якості освіти, ГО “Смарт освіта”, офіс UNICEF в Україні, МФ “Відродження” та інші освітні організації підписали меморандум щодо реалізації Дорожньої карти PISA.
“Нова українська школа”
Фото: автор – EdZbarzhyvetsky, Depositphotos
Обговорення