Напишіть нам

Всі теми

25 Лютого 2019

Інклюзивна освіта вчить суспільство сприймати іншість – Гриневич

Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич переконана, що інклюзивна освіти вчить суспільство спілкуватись і сприймати іншість.

Про це вона сказала в інтерв’ю PRM.UA.

“Право на освіту для всіх, повага гідності і таланту кожного  це одна з базових цінностей НУШ. Ми зараз дуже серйозно наростили можливості для дітей з особливими освітніми потребами. Наша метастворити умови для їхнього спільного навчання зі звичайними дітьми, щоб не ізолювати цих діток у закритиму середовищі, а вчити жити в реальному світі.

Їхня присутність також необхідна і їхнім одноліткам, адже так суспільство вчиться спілкуватись і сприймати інакшість, діти усвідомлюють, що почуття гідності, потреба у спілкуванні та розвитку, якесь своє власне покликання має кожен із нас, – вважає Гриневич.

Вона також зазначила, що зараз корекційними послугами користуються 14 тисяч дітей. А в деяких областях цей показник зріс у п’ять-шість разів.

Нагадаємо, безперешкодний доступ до 1 поверху забезпечений у 11 560 українських школах, що є 74% від загальної кількості закладів.

У Дніпропетровській області понад 20% шкіл упровадили інклюзивне навчання.

Читайте також наші матеріали “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”“Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 2)” та “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 3)”.

Окрім того, за цим посиланням ви можете дізнатись адреси і контакти ІРЦ.

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.