1 320
0
Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич переконана, що інклюзивна освіти вчить суспільство спілкуватись і сприймати іншість.
Про це вона сказала в інтерв’ю PRM.UA.
“Право на освіту для всіх, повага гідності і таланту кожного – це одна з базових цінностей НУШ. Ми зараз дуже серйозно наростили можливості для дітей з особливими освітніми потребами. Наша мета – створити умови для їхнього спільного навчання зі звичайними дітьми, щоб не ізолювати цих діток у закритиму середовищі, а вчити жити в реальному світі.
Їхня присутність також необхідна і їхнім одноліткам, адже так суспільство вчиться спілкуватись і сприймати інакшість, діти усвідомлюють, що почуття гідності, потреба у спілкуванні та розвитку, якесь своє власне покликання має кожен із нас“, – вважає Гриневич.
Вона також зазначила, що зараз корекційними послугами користуються 14 тисяч дітей. А в деяких областях цей показник зріс у п’ять-шість разів.
Нагадаємо, безперешкодний доступ до 1 поверху забезпечений у 11 560 українських школах, що є 74% від загальної кількості закладів.
У Дніпропетровській області понад 20% шкіл упровадили інклюзивне навчання.
Читайте також наші матеріали “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”, “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 2)” та “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 3)”.
Окрім того, за цим посиланням ви можете дізнатись адреси і контакти ІРЦ.
“Нова українська школа”
Фото: Pixabay
Обговорення