Напишіть нам

Всі теми

25 Квітня 2019

Хіврич: Це міф, що після появи в класі дитини з ООП зменшується успішність інших

Якщо у класі з’являється дитина з особливими освітніми потребами, успішність інших дітей не знижується.

Про це сказала керівниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич в інтерв’ю Новій українській школі.

У класі з’являється асистент вчителя, який працює з усіма дітьми, допомагаючи вчителю. Вчитель та асистент готуються до інклюзії, вивчають багато нового, можуть застосовувати спільне викладання, а значить – краще організувати освітній процес для всіх діток, – зазначила Хіврич.

Вона розповіла про випадок, коли керівництво району приїхало на батьківські збори в інклюзивному класі.

“Питають батьків – які враження, чи не ображають дитину з ООП? Одна мама каже: “Ми знаємо, що клас інклюзивний, а хто з дітей на інклюзії – не знаємо”. Це – вищий пілотаж. Вчителі змогли так організувати освітній процес, що всі отримують належну увагу і підтримку, усім комфортно”, – поділилась керівниця директорату.

Більше читайте в нашому інтерв’ю з Валентиною Хіврич: перша та друга частини.

“Нова українська школа”

Фото: асистентка вчителя Іванна Горбатюк поруч з хлопцем із ЗПР у у 8-й школі Хмельницького, автор – Андрій Попик


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.