3 232
0
Вчителі 4-х пілотних класів мають використовувати формувальне та підсумкове оцінювання.
Про це йдеться в методичних рекомендаціях МОН щодо викладання в пілотних класах.
Формувальне оцінювання педагог проводить через:
Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове й річне) проводять за шкалою, яка включає такі рівні:
Для підсумкового оцінювання треба використовувати усні або письмові діагностичні роботи – у формі тестів, практичної роботи тощо. Форми й різновиди оцінювання, зміст завдань педагог обирає самостійно. Обов’язковим є проведення діагностичних робіт із навчальних предметів або інтегрованих курсів “Українська мова”, “Математика” і “Я досліджую світ”.
Також наприкінці навчання учні пілотних класів складатимуть Державну підсумкову атестацію.
“Насамперед вона є інструментом моніторингу якості освітньої діяльності шкіл та якості освіти, тому результати ДПА не можуть обмежувати право переходити до 5 класу. Результати ДПА також не можна використовувати для ранжування й відбору в різнорівневі класи гімназій“, – наголошують у міністерстві.
Вчителі самі проводять ДПА у своїх класах. Атестація повинна відбуватись у школі, в якій навчались учні. Обов’язковою є атестація з української мови й математики.
Свідоцтво про початкову освіту учні отримують на основі річного оцінювання та ДПА.
Детально з методичними рекомендаціями можна ознайомитися тут.
Дивіться також матеріали для пілотних класів:
Фото: автор – AlexLipa, Depositphotos
Обговорення