1 785
0
Фінський проект оголосив конкурс на проведення комунікаційної кампанії з підтримки реформи НУШ.
Щоб взяти участь, потрібно до 7 червня повідомити про свою зацікавленість на daryna.golosna@fcg.fi. Пропозицію потрібно буде надати до 5 липня.
“Мета постачальника послуг полягає в розробці і здійсненні кампанії в засобах масової інформації, що включає декілька підкампаній, спрямованих на зміцнення позитивної ідентичності реформи НУШ, на підвищення обізнаності та публічне обговорення якості освіти та шкіл, включаючи майбутні результати PISA ОЕСР. Кампанія є частиною комунікаційної стратегії Міністерства освіти і науки”, – пояснюють в проекті.
Робоча назва кампанії – “Дружня школа”. Вона передбачає розроблення та реалізацію комунікаційної програми, включаючи такі підкампанії:
Кампанія повинна розпочатись у серпні 2019 року і тривати близько двох років. Бюджет – 105 тисяч євро, з яких у 2019 році можна використати не більше 45 тисяч.
Детальніше про проект, завдання та умови участі в конкурсі можна дізнатись у документі нижче.
ToR Mass-media campaign_ukrЗавантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, фінський проект розроблятиме освітні програми для підготовки вчителів.
Дивіться також нашу інфографіку “Як влаштована фінська освіта”.
Фото: автор – ideyweb, Depositphotos
Обговорення