Напишіть нам

Всі теми

2 Вересня 2020

Дивіться методичні рекомендації МОН щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки дало методичні рекомендації щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у школах в 2020/2021 навчальному році.

Відповідні рекомендації є в листі №1/9-495 від 31 серпня, опублікованому на сайті МОН.

Зокрема, є окремі рекомендації для вчителя та асистентів щодо навчання дітей з ООП під час дистанційного навчання, якщо регіон закладу потрапить у “червону” карантинну зону.

Так, під час дистанційного навчання асистент вчителя:

  • організовує спільно з учителем/-ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
  • забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) для організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;
  • координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, зокрема й завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;
  • здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, зокрема й консультує батьків щодо їх використання;
  • забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
  • забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, зокрема й обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;
  • асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари / групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;
  • надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм під час користування комп’ютерною технікою.

“Починаючи з 1 червня 2020 року роботу ІРЦ було відновлено в зв’язку з послабленням протиепідемічних заходів відповідно до постанови КМУ від 20.05.2020 № 392. За умови сприятливої епідеміологічної ситуації (встановлення “зеленого”, “жовтого” та “помаранчевого” рівнів епідемічної небезпеки у конкретному регіоні) ІРЦ продовжують надавати послуги у 10 звичайному режимі, дотримуючись при цьому протиепідеміологічних заходів, – зазначили у міністерстві.

Також у МОН роз’яснюють різницю між обов’язками асистента вчителя та асистента учня.

Дивіться також нашу інфографіку про різницю між асистентом вчителя та дитини:

Ознайомитись із рекомендаціями можна у документі нижче:

5f4f3994b43e6123926374

Завантажити документ

Читайте також “Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів”, “Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним” та “Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим”

Фото: ІРЦ в Ірпіні, автор – Дмитро Ларін

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber, а також Telegram для учнів


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.