3 925
0
Чим частіше батьки допомагають дітям виконувати домашні завдання з математики, тим гірше вони її знають.
На цьому наголошує в своєму аналізі результатів моніторингу математичної компетентності чотирикласників радник міністерки освіти і науки та член Національної команди експертів з реформування вищої освіти Володимир Бахрушин.
“Що частіше батьки допомагають виконувати домашні завдання (з власної ініціативи чи на прохання дітей), вимагають приділяти більше часу на заняття математикою, то гіршими є результати моніторингу. І це зрозуміло. З одного боку, допомога і додатковий час занять найчастіше потрібні тим, хто має проблеми з виконанням завдань. А з іншого – надмірна допомога не сприяє прагненню учнів розбиратися у складних питаннях і розвитку їхніх навчальних навичок”, – зазначає Бахрушин.
Також на знання чотирикласниками математики впливають такі фактори: інтерес учнів до математики, розуміння її важливості для реалізації в майбутньому та їхня здатність концентрувати увагу на уроках тощо.
Окрім того, Бахрушин пише, що проста перевірка батьками, чи виконано домашнє завдання, на розвиток математичної компетентності практично не впливає.
Більше читайте в нашому матеріалі “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики”.
Нова українська школа
Фото: Pixabay
Обговорення