7 245
0
Компанія “Kantar Україна” на замовлення ГС “Освіторія” дослідила престижність вчительської професії в Україні.
Для цього опитали 1000 респондентів з усіх регіонів віком від 18 до 55 років, які живуть у місті та користуються інтернетом.
83,2 % опитаних визнали, що вчителі важливі – це на 3% менше, ніж показало аналогічне дослідження минулого року. Також 38,7% вважають, що в Україні професію вчителя мало цінують (минулого року цей показник був 26,7%). Водночас, на відміну від молоді, респонденти віком 30–40 років набагато частіше відповідають, що вчительська праця цінується.
Показово, що 49,9% опитаних не хотіли б, щоб їхня дитина стала вчителем. Бажали б, щоб їхня дитина стала вчителем, – 9,4%.
Близько половини погодились, що головні завдання педагога полягають у допомозі учням у розвитку вмінь та навичок, у заохоченні учнів до навчання та зацікавленні матеріалом, у розвитку здібностей та талантів (51,5%, 49,6% та 42,5% відповідно). Лише 9,4% відповіли, що завдання вчителя – стежити за успішністю учнів та результатами їхнього навчання; 8,1% вірять, що вчитель має вести за собою і показувати приклад для наслідування.
Найкращим показником ефективності роботи вчителя 89,2% опитаних вважають “досягнення та особистісний розвиток кожного учня”. Лише 4,6 % сказали, що ефективна робота вчителя – це “гарні оцінки учнів”, і 2,7 % – “відповідність уроків навчальній програмі”.
Нагадаємо, премія Global Teacher Prize Ukraine, яку отримують найкращі вчителі України, розпочала прийом заявок на участь.
Фото: автор – racorn, Depositphotos
Обговорення