3 146
0
Додаткові бали за закінчення підготовчих курсів при виші допомогли вступити на бюджет лише кожному п’ятому, хто отримав ці бали. Усі інші вступники потрапили би на бюджетне навчання і без цих балів.
Про це свідчать дані звіту аналітичного центру CEDOS.
Так, з 1 844 вступників, які відвідували підготовчі курси, лише 350 не змогли би подолати прохідний бар’єр. Із загальної кількості вступників, які потрапили на бюджетні місця (32 446 осіб), завдяки балу за підготовчі курси було зараховано трохи більше 1%.
Згідно із умовами цьогорічної вступної кампанії, вступники, які успішно закінчили курси при ВНЗ та вступали на природничі, технологічні, аграрні, інженерні, математичні та педагогічні спеціальності, могли отримати до 10 додаткових балів. Оцінка за підготовчі курси виставлялась за шкалою від 100 до 200 та множилась на коефіцієнт, максимальне значення якого могло досягати 0,05.Також аналітики CEDOS підрахували, що додаткові бали за участь у профорієнтаційній олімпіаді допомогли потрапити на бюджет лише 8% тих, хто отримав ці бали. Інші вступники потрапили б на бюджет і без них.
Так, усього на бюджет було зараховано 575 вступників із балами за профорієнтаційну олімпіаду. З них лише 47 осіб не подалали б прохідний бар’єр, не маючи цих балів.
Згідно з умовами цьогорічної вступної кампанії, учасники всеукраїнської олімпіади вищого навчального закладу для професійної орієнтації вступників, які вступали на природничі, технологічні, аграрні, інженерні, математичні та педагогічні спеціальності, могли отримати додаткові бали із ЗНО з одного прдемету в розмірі від 1 до 20 балів.Також додаткові бали були потрібні лише 17% учасникам олімпіад та МАН.
Так, з 519 бюджетників, які отримали додаткові бали за участь в олімпіадах і МАН, лише 89 не змогли б подолати прохідний бар’єр без цих балів.
Згідно з умовами цьогорічної вступної кампанії, призери (особи, нагороджені дипломами І-ІІІ ступенів) IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2017 або 2016 року з базових предметів, призери III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України 2017 або 2016 року отримували додаткові 10 балів.Нагадаємо, згідно зі звітом CEDOS, більше половини випускників сільських шкіл не змогли скористатись сільським коефіцієнтом, оскільки основна їх маса вибула зі змагання за вступ ще до вступної кампанії.
“Нова Українська Школа”
Фото: автор – Cassidy Kelley, Unsplash
Обговорення