4 425
0
Міжнародне дослідження якості освіти показало, що бідніші учні схильні мати менші очікування щодо освіти після школи.
Однак в Україні амбіції учнів більше пов’язані з їхніми досягненнями у навчанні, ніж з соціально-економічним статусом, йдеться в аналітичному звіті опублікованому на сайті PISA Україна.
“Багато учнів, особливо з поганими передумовами для навчання, мають менші амбіції, ніж можна було б очікувати, ураховуючи їхні академічні досягнення. […]
Майже в усіх країнах / економіках у 2018 році серед високоуспішних учнів, які досягли рівня 4 принаймні в одній із трьох основних галузей PISA (читанні, математиці або природничо-наукових дисциплінах) та принаймні рівня 2 в інших двох, троє з десяти учнів із поганими передумовами для навчання не сподіваються здобути вищу освіту, хоча серед учнів із гарними передумовами таких лише кожен десятий“, – зазначають дослідники.
Різниця між амбіціями учнів в подальшому навчанні, зумовлена їхнім поганом соціально-економічним статусом, була на 25% нижча у Австрії, Фінляндії, Німеччині, Угорщині, Італії, Казахстані, Латвії, Республіці Молдова, Новій Зеландії, Норвегії, Польщі, Швеції та Швейцарії.
“Лише в кількох країнах, а саме в Канаді, Ірландії, Кореї, Сінгапурі, Україні та США, очікування підлітків щодо подальшої освіти були амбітні й узгоджені з їхніми навчальними показниками, незалежно від соціально-економічного статусу учнів“, – додають дослідники.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитись у документі нижче:
Pisa_in_Focus_104Дивіться також дослідження PISA про те, що впливає на різницю між навчанням хлопців та дівчат
Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos
Обговорення