Напишіть нам

Всі теми

18 Листопада 2019

75 тренерів навчатимуть фахівців ІРЦ, як визначати особливі потреби

75 тренерів пройшли триденний тренінг та навчатимуть фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, як використовувати різні міжнародні методики для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Про це повідомили на сайті МОН.

Учасники тренінгу вивчали принципи та правила використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків (МКФ-ДП).

Їх також ознайомили із трьома рівнями підтримки, зокрема, з універсальною. За міжнародними стандартами вона надається 80% дітей з особливими освітніми потребами. Також на тренінгу йшлося про профіль інклюзивного вчителя.

“Україна переходить на МКФ і це означає відхід від діагнозів та оцінку індивідуальних потреб дитини. Ми маємо розуміти, що люди, які мають однаковий діагноз, можуть мати різний вихідний рівень можливостей.

Наприклад, декілька людей з синдромом Дауна мають однаковий діагноз, але можуть мати зовсім різні побутові або освітні умови. Відповідно, вони потребуватимуть різної підтримки, зокрема, під час навчання”, – пояснила керівниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич.

Навчання організовували Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ.

Нагадаємо, громадська організація людей з інвалідністю “Боротьба за права” створила 10 уроків про права молоді з інвалідністю.

Читайте також “Знайти, захопити, розвинути – корекційні заняття та позашкільне життя в інклюзивній школі Балабино”

Фото: МОН

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.