“Основні інструменти вчителя початкової школи в організації роботи учнів з різними видами інформації”.
■ Чи зіткнулись ви з труднощами у застосуванні методів розвитку критичного мислення на власних уроках після першого модуля?
■ Чи вмієте ставити учням відкриті і закриті запитання та запитання за таксономією Б. Блума у процесі роботи з різними видами інформації?
■ Чи досконало володієте методами розвитку критичного мислення учнів у роботі з текстами та ілюстраціями?
■ Чи бажаєте практично освоїти нові методи?
Програма
Блок 1. Закриті й відкриті запитання та запитання за рівнями мислення у роботі з різними видами інформації.
Блок 2. Практикум. Застосування окремих методів із розвитку критичного мислення на основі різних типів запитань.
Блок 3. Практикум. Застосування окремих методів роботи з текстами із розвитку критичного мислення.
Тренінг проводить:
Ірина Бондарук — тренерка Платформи “Критичне мислення” у Київській області, кандидат пед. наук, дослідниця питань розвитку критичного мислення у викладанні історії.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Детальніше – за цим посиланням.
Обговорення