Модуль 3: “Використання проблемних запитань і графічних організаторів на уроках у початковій школі”.
ЩО БУДЕ НА ТРЕТЬОМУ МОДУЛІ?
■ Чи спробували ви вже застосувати методи розвитку критичного мислення учнів на власних уроках?
■ Чи застосовуєте ці методи на уроках математики?
■ Чи вмієте ставити учням проблемні запитання та чи знаєте, як організувати діяльність класу з їх розв’язання?
■ Чи досконало володієте методами розвитку критичного мислення учнів у роботі з графічними організаторами?
■ Чи бажаєте поповнити власну методичку новими практичними інструментами?
Саме ці потреби задовольнить третій модуль. Він не передбачає теоретичної частини – будете практикуватися. Зосередяться на особливостях застосування методів розвитку критичного мислення на уроках математики. Приділимо увагу проблемним запитанням до тексту і різним методам їх розв’язання на конкретному уроці.
Ви візьмете участь у моделюванні (підготовці й проведенні) фрагментів уроків з новими та вже відомими вам методами розвитку критичного мислення учнів. Зможете опанувати покрокову методику застосування графічних організаторів при вивченні різних предметів.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1. Обмін досвідом застосування методів критичного мислення учнів на уроках у початковій школі.
Блок 2. Розвиток критичного мислення учнів на уроці математики в початковій школі.
Блок 3. Практикум. Робота на уроках із проблемними запитаннями.
Блок 4. Практикум. Застосування графічних організаторів на уроках у початковій школі.
Блок 5. Методи розвитку критичного мислення учнів у підсумковій частині уроку.
По завершенню тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (8 годин).
ТРЕНІНГ ПРОВОДИТЬ:
Тетяна Ремех – тренерка Платформи “Критичне мислення”, кандидатка педнаук, вчителька-методистка з багаторічним досвідом викладання курсу “Основи критичного мислення” київської школи, тренерка з методики викладання предметів громадянознавчого спрямування міжнародних й всеукраїнських освітніх проектів.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Детальніше – за цим посиланням.
Обговорення