Практичний тренінг “Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Модуль 2: Методи побудови різних частин уроку за технологію розвитку критичного мислення”.
Другий модуль тренінгу-практикуму присвячений детальному опрацюванню методів розвитку критичного мислення учнів та покроковому конструюванню продуктивних уроків.
Програма
Блок 1. Методи вступної частини уроку. Як починати урок цікаво?
За 3-7 хвилин задати настрій всьому уроку, дістати з поличок пам’яті потрібні знання, створити контекст для нової теми – навчимось долати ці виклики творчо.
Блок 2. Методи основної частини уроку: Як ефективно працювати з текстами? Як опрацьовувати інформацію за допомогою графічних організаторів?
Будь-яка інформація запакована у тексти, інфографіку. Присвоєння інформації не відбувається само собою, а потребує спеціальної організації, уваги до деталей, зосередження на відслідковуванні власних емоцій і думок. Разом дослідимо методи, які допоможуть навчити цього дітей.
Блок 3. Методи розвитку критичного мислення у підсумковій частині уроку. Як організувати рефлексію?
Будь-яка діяльність має завершуватися осмисленням: Що вийшло? Як це на мене вплинуло? Що наступного разу варто зробити інакше? Чи сподобалось мені? Такі запитання є змістом рефлексії, без якої неможливий розвиток критичного мислення й успішна діяльність взагалі. На практиці, на жаль, на розвиток цієї навички часто не залишають часу – “краще ще один шматок нового матеріалу втиснути”. На тренінгу ми навчимось формувати навички рефлексії в учнів, опрацюємо з десяток методів організації рефлексії на уроці.
По завершенню тренінгу всі учасники й учасниці отримують іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (8 годин).
Тренінг проводить:
Олеся Прус – тренерка Платформи “Критичне мислення” у Хмельницькій області, старша викладачка кафедри теорії і методик дошкільної та початкової освіти Хмельницького ОІППО.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Детальніше – за цим посиланням.
Обговорення