■ Відчуваєте нестачу нових педагогічних інструментів, щоб зробити навчання більш продуктивним?
■ Розмірковуєте, як перестати “годувати” учнів програмовим матеріалом, а створити простір, де б вони “їли” самостійно й з апетитом?
■ Прагнете розібратися, як допомогти учням стати активним “мислителями” замість пасивних слухачів?
Програма
Блок 1. Що таке критичне мислення (КМ): розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.
Блок 2. Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення: завдяки цим навичкам ви зможете будувати ефективну взаємодію з учнями і зробите навчання надихаючим і продуктивним.
Блок 3. Структура уроку з розвитку критичного мислення: ви побачите взаємозв’язок частин уроку та визначите їхні завдання й отримаєте власний досвід участі у такому уроці. Зрозумієте, чому вчителю варто говорити не більше 20 % уроку.
Блок 4. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: типи, види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ. З’ясуєте, як має змінитися ролі запитань на уроці, та чому у китайській мові пізнання та уміння ставити запитання позначається однаковими ієрогліфами.
Що має дати тренінг:
■ систематизуєте уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опануєте її основні елементи;
■ сплануєте, як за допомогою технології розвитку КМ вдосконалити власні уроки;
■ нарешті зможете поставити усі свої запитання про запитання на уроці, а головне — перейдете від типових “вчительських” запитань до більш ефективних;
■ потренуєте власну гнучкість мислення та навчитесь, як за допомогою різних типів запитань допомогти учням конструювати власні знання.
■ заберете з собою практичні прийоми й техніки та вже на тренінгу почнете їх використовувати;
■ отримаєте підзарядку власної професійності та вітамін радості у дружньому колі колег і тренерів.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Детальніше - за цим посиланням.
Обговорення