ЩО БУДЕ НА ТРЕНІНГУ
■ Чому критичне мислення сьогодні тренд української освіти і чи можете пояснити, що це таке?
■ Які існують методи розвитку критичного мислення учнів початкової школи, що можна застосувати на будь-якому уроці?
■ Яким може бути урок в технології критичного мислення?
■ Чи ефективно ви розвиваєте в учнів читацьку компетентність?
■ Чи готові ви використати технологію розвитку критичного мислення вже з понеділка?
Зареєструватись можна за цим посиланням.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1.Що таке критичне мислення (КМ).Особливості організації навчання КМ.
Блок 2. Урок в технології розвитку КМ. Структура і методика уроку: побудова уроку на прикладі уроку курсу “Я у світі” 4 клас.
Блок 3. Методи організації діяльності учнів у вступній та основній частин уроку з розвитку КМ.
Блок 4. Методи організації діяльності учнів у підсумковій частин уроку з розвитку КМ.
По завершенню тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (8 годин).
ТРЕНІНГ ПРОВОДЯТЬ
Ірина Баранова — співавторка-розробниця посібника “Основи критичного мислення”, тренерка міжнародних освітніх програм, тренерка й співзасновниця Платформи “Критичне мислення”.
Тетяна Бондар і Тетяна Водолазьська – тренерки платформи “Критичне мислення” у Полтавській області.
ФОРМАТ ТРЕНІНГУ
Тренінг одноденний: працюватимемо з 10:00 до 17:00 з перервою на обід та двома перервами на каву-чай з тістечками.
Детальніше за цим посиланням.
Обговорення