Напишіть нам

Всі теми

31 Березня 2020

Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Часто від високого психологічного напруження та навантаження на уроці дитина втрачає інтерес до навчальної діяльності, а також не має достатньої мотивації та не виявляє ініціативи. Кожен учитель намагається всіляко урізноманітнити свою роботу на уроці, проте чи доцільно переводити навчальну діяльність в ігрову?

Де та тонка грань, щоб не перетворити урок на каламбур? Як використати дух змагань на уроці? Тож під час вебінару говоритимуть про мотивацію, гейміфікацію та багато важливих проблем.

План вебінару: 

  1. Гра і навчальна діяльність.
  2. Чому діти люблять ігри?
  3. Мотивація через гру.
  4. Стан потоку в навчальній діяльності.
  5. Принципи використання ігор.
  6. Приклади гейміфікації на уроці.

Кому це буде корисно: учителям початкової школи, учителям-предметникам, психологам, корекційний педагогам, логопедам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Вестиме:

Євгенія Груленко, магістр корекційної освіти, нейрологопед, корекційний педагог, блогер.

Зареєструватись на вебінар можна за цим посиланням.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Місто

онлайн

Адреса

Час

3 квітня
18:00

Організатор

На урок

Вартість

безкоштовно

Купити квитки

Рекомендації

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.