На практичний тренінг “Будуємо навчання за технологією розвитку критичного мислення” (перший модуль) запрошують вчителів основної-старшої школи та викладачів коледжів.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1. Критичне мислення (КМ): педагогічний вимір. Розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.
Блок 2. Структура уроку у технології розвитку критичного мислення: ви отримаєте власний досвід участі у такому уроці, побачите структуру і взаємозв’язок частин уроку та визначите їхні завдання. З’ясуєте, які є особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення. Чому вчителю варто говорити не більше 20 % уроку. Завдяки яким навичкам ви зможете будувати ефективну взаємодію з учнями і зробите навчання надихаючим і продуктивним.
Блок 3. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: познайомить вас з класифікацією, видами і методикою застосування запитань як інструменту “запуску” КМ учнів. Допоможе з’ясувати, як має змінитися ролі запитань на уроці, зрозумієте, чому у китайській мові “пізнання” та “уміння ставити запитання” позначаються однаковими ієрогліфами.
Детальніше про подію та реєстрація – за цим посиланням.
Обговорення