ЩО БУДЕ НА ТРЕНІНГУ
Саме ці потреби задовольнить третій модуль. Він не передбачає теоретичної частини – буде лише практика, зосереджена на особливостях застосування методів розвитку критичного мислення на уроках математики. Також приділять увагу суперечливим запитанням до тексту і різним методам їхнього розв’язання на конкретному уроці.
Ви візьмете участь у моделюванні (підготовці й проведенні) фрагментів уроків з новими та вже відомими вам методами розвитку критичного мислення учнів. Зможете опанувати покрокову методику застосування графічних організаторів при вивченні різних предметів.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1. Методи обговорення спірних запитань.
Блок 2. Застосування методів КМ на уроках математики у початковій школі
Блок 3. Практикум. Методика застосування графічних організаторів на уроках у початковій школі.
СЕРТИФІКАТ
Після тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (7 годин).
ТРЕНІНГ ПРОВОДЯТЬ
Тетяна Ремех – тренерка й експертка Платформи “Критичне мислення”, кандидатка педнаук, вчителька-методистка з багаторічним досвідом викладання курсу “Основи критичного мислення” київської школи, тренерка з методики викладання предметів громадянознавчого спрямування міжнародних й всеукраїнських освітніх проектів.
Наталія Хріненко – тренерка Освіньої платформи “Критичне мислення”.
Детальніше про подію та реєстрація – за цим посиланням.
Обговорення