Важливим елементом роботи з художнім текстом на уроках літератури є аналіз та характеристика образів-персонажів, що є одним із стратегічних компонентів розуміння й критичної оцінки сюжету твору. Цей вид діяльності часом важко сприймається сучасними учнями, які зосереджують увагу на цитатах до образів, часто беручи їх з різних доступних інформаційних джерел, а не з тексту, аналізують літературного героя за схемою, не заглиблюючись в аналіз та критичну оцінку його дій. Це призводить до поверхового сприйняття сюжету твору та швидкого забування прочитаного.
Як же “подружити” учнів покоління Z з образами-персонажами різних літературних епох, як викликати зацікавленість і бажання дослідити образ, а зрештою, і переосмислити, і проаналізувати, і критично оцінити літературний твір, виявити своє емоційно-ціннісне ставлення до прочитаного, трансформувати отримані знання у власне життя? Вам пропонують розглянути різні прийоми роботи з образами літературних героїв, зупинитися на ефективних прийомах підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури саме через розвиток умінь та навичок критичного аналізу образів-персонажів.
План вебінару:
Кому це буде корисно: учителям української мови та літератури, зарубіжної літератури, початкової школи.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
Вебінар вестиме: Алла Баєва, учитель української мови та літератури комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області, учитель-методист.
Зареєструватись та дізнатись детальніше можна за цим посиланням.
Обговорення