Напишіть нам

Всі теми

24 Червня 2019

Інтенсив курс Вчитель-Коуч “Коучингова компетентність в освітіі”

Для кого: вчителів та освітніх команд державних, приватних, альтернативних шкіл та дошкільних закладів, які шукають фундаментально інші підходи в освіті для того, щоб самим і учням перестати бути пасивними учасниками і перейти до активного, усвідомленого ставлення до навчальної діяльності і власного життя

ПРОГРАМА

1 модуль

1. Практикум-закріплення
• “Розбір” ситуацій, які виникли після проходження 1 ступені програми “Основи коучингу в освіті. Базовий”
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Успішне мислення и коучінгові інструменти для розвитку дитини
 Ефективні питання замість звичних вказівок.
 Розвиток гнучкості мислення і здатності розглядати інформацію з різних сторін. Технологія “Розумова гімнастика”.
 Розвиток здатності думати самостійно. Модель GROW.
 Розширення усвідомленості. Інструменти коучингу
 Розвиток конструктивного підходу до вирішення проблем:
 Технологія “Рамка результату”
 “Карти рішень”
 “Дерево рішень”
3. Коучингові інструменти постановки особистих цілей

1 модуль дасть вам можливість:
 Освоїти коучингові інструменти, що сприяють більш ефективному навчанню
 Впровадити нову форму подачі навчального матеріалу і зробити урок більш цікавим і незабутнім
 Мотивувати дітей до навчання
 Розвивати гнучкість мислення і навчити дітей міркувати, а не бездумно заучувати факти і формули
 Створювати сприятливу атмосферу для творчої реалізації дітей / батьків / колег
 Ставити особисті цілі і допомагати ставити цілі вчителям/дітям та рухатись до їх досягнення

2 модуль

1. Практикум-закріплення
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Ефективна комунікація вчителя - шлях до створення середовища залученості дитини в процес пізнання.
 Метапрограми - ключ розуміння себе та інших
 Уміння припускати дії інших за допомогою аналізу структури мовлення дитини:
- Про що варто говорити, точніше, що дитина здатна побачити / зрозуміти: загальну концепцію або деталі?
- Що дитину стимулює в навчанні: відхід від складних ситуацій або наближення до цілей і цінностей?
- За яких умов дитина відчуває себе найбільш комфортно: коли все залишається без змін або при революційних змінах?
- На що орієнтується дитина в навчанні: процес чи результат?
- Хто вирішує (або оцінює), що важливо / неважливо, добре / погано, правильно / неправильно - сама дитина або думка інших?
- Що більше воліє дитина: діяти самостійно, взаємодіяти з однокласниками або роль лідера, який наставляє і направляє інших?
 Знаходимо корінь Успіхів і Провалів.
 Напрацьовуємо способи розвитку у дитини необхідного мислення для досягнення кращих результатів.
3. Коучингові інструменти власної ефективності і самоорганізації

2 модуль дасть вам можливість:
 Безпомилково прогнозувати дії дітей / батьків / колег в будь-яких ситуаціях і контекстах
 Визначати стратегії мислення, які обмежують дитину
 Допомагати дітям ставати успішними навіть в тих сферах діяльності, які на даний момент даються їм непосильною працею
 Формулювати думку так, щоб вона була зрозумілою і переконливою для інших
 Швидше і легше створювати домовленості
 Володіти інструментарієм самоорганізації і власної ефективності і допомагати в цьому вчителям/батькам/дітям.

3 модуль

1. Практикум-закріплення
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Сила впливу емоційного інтелекту
• Два істотних погляду на деструктивне поводження дітей
• Які справжні мотиви стоять за впертістю або незгодою, надмірною активністю або лінню, понад упевненістю або показовою безпорадністю і т.і.?
• За яких умов дитина ніколи не буде уникати відповідальності, шукати винних, маніпулювати, усуватися, порушувати домовленості і т.і.?
• Інструмент діагностики істинних цілей неконструктивної поведінки
• Підхід до дитини. Методи переорієнтації руйнівної взаємодії, безладу або хаосу в конструктивне русло
3. Особистість коуча
• Колесо успішного вчителя-коуча
• Інструменти коучингу. Практикум
4. Коучингові інструменти постановки командних цілей і реалізації проектів

3 модуль дасть вам можливість:
 Створювати відносини з дитиною з високим рівнем довіри і поваги один до одного
 Ефективно взаємодіяти з дитиною, коли він: вимагає занадто багато уваги, сперечається, замикається в собі, відчуває страх, ображається і т.д.
 Домовлятися з дитиною так, що б він виконував взяті на себе зобов’язання
 Створювати правила, які не викликають протест у дітей
 Вирішувати конфлікти мирним шляхом, не впливаючи з позиції сили
 Сприяти постановці командних цілей учнівських і вчительських колективів і досягати поставлених цілей в проектах, інших завданнях

Вартість курсу: 5000 грн. Діє система знижок за результатами проходження Базового курсу. Студентам особливі умови.

Місце проведення: с. Семіполки, Київська обл., простір Еко-школи “7 FIELDS”
Проживання в еко-будинку з харчуванням - 450 грн/доба

Стажування: липень - вересень 2019

Сертифікація: вересень 2019 року.

Для сертифікації обовязкове проходження міжмодульного супроводу і оформлений звітній чек-лист кожного модулю.

Дізнатись детальніше можна за цим посиланням.

Зареєструватись можна тут.

Місто

Київська область

Адреса

простір Еко-школи "7 FIELDS" (село Семіполки)

Час

30 червня - 5 липня

Організатор

EdCoach School

Вартість

5000 грн

Купити квитки

Рекомендації

Обговорення