На вебінарі мова піде про необхідність розвитку інклюзивної компетентності вчителя у зв’язку зі стрімким збільшенням кількості дітей із різними особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти. Буде розглянуто її складові, надано практичні рекомендації щодо забезпечення готовності вчителя будь-якого предмету працювати в умовах інклюзивного освітнього середовища, а також створено “портрет” інклюзивно компетентного вчителя.
План вебінару:
- Реальна ситуація шкільного сьогодення: стрімке збільшення кількості дітей із різними особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти. Категорії дітей з ООП, які найчастіше зустрічаються в класах.
- Необхідність роботи вчителя з дітьми з ООП як вимога часу. Неготовність значної кількості педагогів до цієї діяльності. Причини неготовності.
- Потреба розвитку інклюзивної компетентності сучасного вчителя як складової його професійної компетентності в цілому. Її структура: знання, уміння, навички та особистісні якості.
- Знання, уміння та навички, необхідні інклюзивно компетентному вчителеві. Особистісні якості вчителя як професіонала та людини, що сприяють / не сприяють розвитку його інклюзивної компетентності (позитивні, негативні)
- Практичні рекомендації, що сприяють появі готовності та вміння вчителя працювати в умовах інклюзивного освітнього середовища.
- Підсумок: яким же має бути інклюзивно компетентний учитель?
Кому це буде корисно:
учителям-предметникам, класним керівникам, батькам учнів.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Спікерка:
Олена Казачінер, доктор педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення