Напишіть нам

Всі теми

11 Березня 2019

Тренінг “Шляхи підвищення мовленнєвої активності у дітей з аутизмом”

Програма складається з таких тренінгів: “Активізація комунікації дітей з аутизмом” (23 березня 2019 року), “Шляхи пiдвищення мовленнєвої активностi у дiтей з аутизмом” (6 квiтня 2019 року), “Розвиток мовленнєвої активності дітей з аутизмом” (20 квiтня 2019 року).

Кожен наступний тренінг продовжує і доповнює тему попереднього, і, в той же час, є повноцінним заняттям, що складається з теоретичної частини та практичного відпрацювання навичок у формі інтерактивних вправ та iгор.

Можна пройти усю програму, а можна – один чи декілька тренінгів.

Участь підтверджується сертифікатом ВГО “Українська асоціація корекційних педагогів”.

Автор та тренер: Базима Наталія Валентинівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії та логопсихологiï факультету спецiaльноï та iнклюзивноï ocвiти НПУ імені М.П.Драгоманова; логопед; психолог; коуч; арт-терапевт.

З собою потрібно мати змiнне взуття.

Після реєстрації вам упродовж доби зателефонує менеджер та відповість на усі запитання.

План роботи передбачає теоретичну та практичну частини:

Теоретична частина включає питання для обговорення:
• особливості психічного розвитку дітей з аутизмом;
• особливості сенсорного розвитку дітей з аутизмом;
• особливості комунікативного розвитку дітей з аутизмом;
• класифікації аутичних дітей відповідно до їх рівня володіння мовленням;
• особливості обстеження стану сформованості мовлення у дітей з аутизмом;
• особливості створення і підтримання мовленнєвого середовища дитини з аутизмом залежно від рівня володіння мовленням;
• застосування стимулювань та заохочень з метою підвищення мотивації до мовленнєвої діяльності;
• принципи використання наявних вокалізацій, ехолалій та схильності до стереотипного повторення дій;
• правила стимуляції мовленнєвої активності;
• напрями роботи з дітьми, які не користуються мовленням (використовують лише вигуки, звукокомплекси, звуконаслідування, лепетні слова);
• шляхи використання у роботі схильності до ехолалій та мовленнєвих штампів;
• методика роботи з некомунікативними монологами;
• рекомендації до використання методів глобального читання та глобального письма;
• види роботи з засвоєння та використання писемного мовлення;
• активізація пасивного словникового запасу та поступове переведення його в активний;
• особливостi мовленнєвого супроводу діяльності дитини;
• шляхи виховання ініціативності та прагнення до самореалізації.

Практична частина дозволить учасникам:
+ дослідити причини виникнення труднощів у розвитку мовлення дітей з аутизмом;
+ краще зрозуміти особливості сприймання навколишнього світу дітьми з аутизмом;
+ навчитися за невербальними показниками розумiти, що хоче повiдомити дитина, яка не користується мовленням;
+ навчитися створювати умови для розвитку мовлення у дiтей, якi мають знижену мовленнєву активнicть;
+ попрактикувати умiння підбирати індивідуальні завдання для розвитку комунікативних умінь у дітей;
+ вiдпрацювати навичку невербального спiлкування з немовленнєвими дiтьми;
+ вiдпрацювати навичку використання стереотипій та ехолалій у корекційній роботі з дітьми з аутизмом.
+ ознайомитися з методикою роботи з некомунікативними монологами;
+ поповнити запас практичних завдань для розвитку комунiкативностi та ініціативності у дітей з аутизмом.

Додаткова iнформацiя за телефонами: +380935522510 (Надiя), +380935522481 (Анна).

Зареєструватись можна за цим посиланням.

Подія на FB

Місто

Київ

Адреса

вул. Садова, 68, буд. 8а (вiд м. Славутич iде маршрутка 452 або автобус 64 до зупинкки "Садова", пройти вперед метрiв 50)

Час

6 квітня

Організатор

ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»

Вартість

за участь в одному тренiнгу для батькiв дiтей з особливостями у розвитку - 450 грн

Купити квитки

Рекомендації

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.