Програма складається з таких тренінгів: “Активізація комунікації дітей з аутизмом” (23 березня 2019 року), “Шляхи пiдвищення мовленнєвої активностi у дiтей з аутизмом” (6 квiтня 2019 року), “Розвиток мовленнєвої активності дітей з аутизмом” (20 квiтня 2019 року).
Кожен наступний тренінг продовжує і доповнює тему попереднього, і, в той же час, є повноцінним заняттям, що складається з теоретичної частини та практичного відпрацювання навичок у формі інтерактивних вправ та iгор.
Можна пройти усю програму, а можна – один чи декілька тренінгів.
Участь підтверджується сертифікатом ВГО “Українська асоціація корекційних педагогів”.
Автор та тренер: Базима Наталія Валентинівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії та логопсихологiï факультету спецiaльноï та iнклюзивноï ocвiти НПУ імені М.П.Драгоманова; логопед; психолог; коуч; арт-терапевт.
З собою потрібно мати змiнне взуття.
Після реєстрації вам упродовж доби зателефонує менеджер та відповість на усі запитання.
План роботи передбачає теоретичну та практичну частини:
Теоретична частина включає питання для обговорення:
• особливості психічного розвитку дітей з аутизмом;
• особливості сенсорного розвитку дітей з аутизмом;
• особливості комунікативного розвитку дітей з аутизмом;
• класифікації аутичних дітей відповідно до їх рівня володіння мовленням;
• особливості обстеження стану сформованості мовлення у дітей з аутизмом;
• особливості створення і підтримання мовленнєвого середовища дитини з аутизмом залежно від рівня володіння мовленням;
• застосування стимулювань та заохочень з метою підвищення мотивації до мовленнєвої діяльності;
• принципи використання наявних вокалізацій, ехолалій та схильності до стереотипного повторення дій;
• правила стимуляції мовленнєвої активності;
• напрями роботи з дітьми, які не користуються мовленням (використовують лише вигуки, звукокомплекси, звуконаслідування, лепетні слова);
• шляхи використання у роботі схильності до ехолалій та мовленнєвих штампів;
• методика роботи з некомунікативними монологами;
• рекомендації до використання методів глобального читання та глобального письма;
• види роботи з засвоєння та використання писемного мовлення;
• активізація пасивного словникового запасу та поступове переведення його в активний;
• особливостi мовленнєвого супроводу діяльності дитини;
• шляхи виховання ініціативності та прагнення до самореалізації.
Практична частина дозволить учасникам:
+ дослідити причини виникнення труднощів у розвитку мовлення дітей з аутизмом;
+ краще зрозуміти особливості сприймання навколишнього світу дітьми з аутизмом;
+ навчитися за невербальними показниками розумiти, що хоче повiдомити дитина, яка не користується мовленням;
+ навчитися створювати умови для розвитку мовлення у дiтей, якi мають знижену мовленнєву активнicть;
+ попрактикувати умiння підбирати індивідуальні завдання для розвитку комунікативних умінь у дітей;
+ вiдпрацювати навичку невербального спiлкування з немовленнєвими дiтьми;
+ вiдпрацювати навичку використання стереотипій та ехолалій у корекційній роботі з дітьми з аутизмом.
+ ознайомитися з методикою роботи з некомунікативними монологами;
+ поповнити запас практичних завдань для розвитку комунiкативностi та ініціативності у дітей з аутизмом.
Додаткова iнформацiя за телефонами: +380935522510 (Надiя), +380935522481 (Анна).
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення