Завдання навчального тренінгу:
1. Визначити власний підхід до подачі матеріалу і співпраці у педагогічному колективі.
2. Визначити способи сприйняття дітей і причини їх “відставання” чи “нудьгування” в процесі навчання.
3. Допомогти побачити природжені особливості дітей і не критикувати їх за вроджені особливості.
4. Зрозуміти і запобігти процесам булінгу у класі, працюючи із першопричиною, а не наслідками.
5. Навчитись із першого погляду визначати потенційні зацікавлення і прийоми роботи для різних дітей у класі. Легко і невимушено їх застосовувати без зміни структури уроку.
Зміст тренінгу:
- Вправа: “Фантастичні плани”
- Рольова гра: “Мій підхід!”. Дозволить розширити палітру підходів до учнів, застосовуваних вчителями на практиці, прийомів якими би можна було скористатись у кожному конкретному випадку, щоб індивідуальність дитини не “розчинялась” у існуючих суспільних стереотипах.
- Робота у групах: “КОМПЕТЕНТНОСТІ=ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ”. Дозволить виробити навики прогнозування у вчителів, що допоможе встановленню довірливих стосунків із творчими дітьми.
- Рольова гра: “Зміни ролей”. Дозволить відчути за стандартами НУШ нові ролі вчителя у контексті роботи з родиною учня.
Захід передбачений для вчителів, методистів, науковців, психологів, тьюторів та управлінців.
Детальніше - за цим посиланням.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення