Спрямованість тренінгу:
– розширення власного БАЧЕННЯ глобальних завдань сучасної освіти;
– усвідомлення необхідності глобальної компетентності вчителя і учня;
– зростання впевненості вчителя у власних силах;
– підживлення духу цікавості до впровадження інновацій;
– розвиток гнучкості мислення і професійної поведінки.
Простори розвідки: епоха, середовище, школа, вчитель, учень, очікуваний
результат.
Дизайн тренінгу
1. Вхід-налаштування. Вправа “Визначення рівня готовності”
2. Глобальні тенденції розвитку світу і глобальні завдання освіти. Вправа
“Навчання як цінність”.
3. Глобальні компетентності в PISA і НУШ. Вправа “Закон Пітера”.
4. Сучасні освітні технології. Вправа ” Ярмарок технологій”.
5. Вчитель-інноватор і штучний інтелект. Вправа “Брейн-ринг”.
6. Дух і душа школи і вчителя. Вправа “Компас цінностей”.
7. Універсальні технології в навчанні із майбутнього. Вправа “Діалогічність
вчителя”.
8. Інтегруюча метафора глобальної компетентності вчителя НУШ. Вправа “Графічно-образне моделювання”.
9. Вихід-усвідомлення. Вправа “Ретроспектива і перспектива”.
Захід передбачений для методистів, науковців, психологів, тьюторів та управлінців.
Детальніше - за цим посиланням.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення